بازگشت مشتري
يكي از طبيعيترين اتفاقاتي كه در كسب و كارهاي گوناگون رخ ميدهد، اين است كه برخي از مشتريان ديگر تمايلي به استفاده از خدمات و محصولات شما ندارند. بسياري از افرادي كه كسب و كار موفقي دارند سعي ميكنند كه كمتر مشترياني خود را از دست بدهند يا با انجام روشهاي بازگشت مشتري آنها را دوباره جذب كنند. بازگشت مشتري يا Customer Retention فعاليتهايي است كه يك شركت با انجام آنها سعي ميكند كه مشترياني از دست رفته خودش را بازگرداند. بازگشت مشتري به يك كسب و كار كمك ميكند تا مشتريانش را به يك رابطه كاري هميشگي وارد كند. در اين مطلب ازهكربيز بيشتر با روشهاي بازگشت مشتري آشنا ميشويد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/1/27 ساعت: ۱۷ توسط:hackerbiz :
يكي از مهمترين اصلهاي موفقيت در يك كسب و كار را ميتوان جذب مشتري در نظر گرفت؛ اين موضوع تاثير بسيار زيادي بر موفقيت و رشد كسب و كار شما خواهد داشت، بنابراين توصيه ميشود شيوههايي كه ميتوانيد با استفاده از آنها مشتري جذب كنيد را شناسايي و از آنها استفاده كنيد. در ادامه براي شما اين شيوهها را مورد بررسي قرار ميدهيم تا با كمك از آنها كسب و كار خود را رشد دهيد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/1/27 ساعت: ۰۰ توسط:hackerbiz :
مقدمه ارزيابي محصول
ارزيابي محصول به فرآيندي گفته ميشود كه در نتيجه آن كسب و كاري شكل ميگيرد و ارزيابي صحيح موجب دوام و سودآوري اين كسب و كار ميشود. پس از انتخاب محصول، بايد تحقيقات گستردهاي انجام و تمامي معيارها با توجه به اهداف سازمان بررسي شود تا محصول بتواند در ارزيابي، نمره قبولي دريافت كند و وارد خط توليد شود

معيار هاي ارزيابي محصول چيست؟
معيارها معمولا به دو دسته طبقه بندي ميشود كه اولين دسته مربوط به بازار فروش محصول است كه شامل تقاضا و نياز بازار، شناسايي مشتري هدف، تحليل بازار و غيره ميشود. اما ويژگيهاي خاص محصول در دسته دوم قرار ميگيرد. يعني معيارهايي از قبيل قيمت، طرح، كيفيت، دوام، كاربرد و ديگر موارد كه محصول را براي ورود به بازار رقابت بررسي ميكند. در اين مطلب از هكربيز به بررسي فرآيندهاي ارزيابي محصول خواهيم پرداخت.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/1/26 ساعت: ۱۶ توسط:hackerbiz :
هك رشد چيست ؟
هك رشد يا growth hacking يكي از اصطلاحاتي است كه اين سالها در دنياي كسبوكار زياد به گوشمان ميخورد. بهويژه در دنياي كسبوكار اينترنتي. مشاوران، مربيان كسبوكار، متخصصان بازاريابي و كارآفرينان همه ميگويند كه هك رشد بهترين راه براي رشد كسبوكار است. اما سوالي كه همه ميپرسند اين است كه: « هك رشد چيست ؟ »
هك رشد شاخه جديدي است كه از تركيب بازاريابي، داده و فناوري درست شده است. هكر رشد با روش فرايند محور دست به آزمايشهاي مختلفي دست ميزند تا تعداد مشتريها را افزايش دهد. هك رشد براي استارتاپها بهخاطر بودجه و منابع محدودشان ايدهآل است اما براي شركتهاي بزرگتر هم ميتواند مفيد باشد. در ادامه درباره اينكه هك رشد چيست ، هكر رشد چه كسي است، تفاوت هك رشد با ماركتينگ و موضوعاتي از اين دست بيشتر برايتان گفتهايم.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/1/24 ساعت: ۰۰ توسط:hackerbiz :